Leczenie Botoksem Kraków

Leczenie Botoksem Kraków – pozbądź się bólu mięśni

Neurologiczne leczenie botoksem Kraków to zabieg, którego skutkiem jest zahamowanie wydzielania acetylocholiny w obrębie połączeń nerwowo-mięśniowych, co prowadzi do rozkurczu i rozluźnienia mięśni. Dzięki podaniu botuliny redukuje się niesprawność ruchową spowodowaną niedowładem. Można również złagodzić dolegliwości bólowe. Jednorazowa dawka pozwala uzyskać efekt na 3-4 miesiące.

Leczenie toksyną botulinową – wskazania i korzyści

Wskazania do przeprowadzenia leczenia botoksem:

• przewlekła migrena,
  • dystonia kręczu karku, kurczu powiek, kurczu pisarskiego,
  • połowiczny kurcz twarzy,
  • spastyczność,
  • nadmierna potliwość,
  • bruksizm,.

Korzyści z przeprowadzenia neurologicznego leczenia botoksem jest wiele. Przede wszystkim szybkie i skuteczne pozbycie się bólu pozwala chorym pacjentom na powrót do prawidłowego funkcjonowania. Pozytywnym efektem zabiegu jest podjęcie przez osoby chore rehabilitacji ruchowej. Leczenie botoksem również korzystnie wpływa na komfort psychiczny pacjenta.

Procedura zabiegowa – szybka i prosta

Przed zabiegiem leczenia botoksem Kraków przeprowadzam z pacjentem wywiad oraz układam indywidualny plan zabiegu dostosowany do każdego pacjenta. W wyznaczone miejsca, w mięśnie podaje się botoks za pomocą cienkiej igły. Procedura zabiegowa jest szybka i prosta. Zabieg nie jest bolesny, nie pozostawia blizn ani śladów. Po zabiegu zdarzają się zaczerwienia, które ustępują po upływie około godziny.

Masz wątpliwości co do bezpieczeństwa stosowania leczenia botoksem? Umów się na wizytę!

Leczenie botoksem Kraków