Leczenie choroby parkinsona Kraków

Leczenie choroby Parkinsona Kraków – wybierz najlepszego specjalistę

Zajmuję się leczeniem chorób neurologicznych. Moja praca skupia się na diagnozowaniu i leczeniu takich chorób jak: zaburzeń pamięci, nastroju i zachowania, choroby Alzheimera, choroby Parkinsona, otępienia, miopatii i wielu innych. Leczenie choroby Parkinsona Kraków – jeśli Ty lub Twój bliski zmaga się z chorobą Parkinsona to koniecznie skorzystaj z mojej porady!

Choroba Parkinsona – przyczyna powstania choroby?

Choroba Parkinsona polega na obumieraniu komórek nerwowych, które znajdują się w części mózgu zwaną istotą czarną. Impulsy nerwowe odpowiedzialne są za zależną od naszej woli pracę mieści i koordynację ruchową.

Objawy tej choroby narastają powoli. Nie są widoczne od razu. Na początku chorzy zmagają się z takimi dolegliwościami jak: osłabienie, zmęczenie, osłabienie ruchowe czy też pewna niezgrabność ruchów. Z czasem objawy nasilają się i są bardziej widoczne. Zaburzenia równowagi, trudności z takimi czynnościami jak wstanie z łózka czy krzesła, pochylenie sylwetki, drżenie rąk i trudności z codziennymi czynnościami (mycie, jedzenie, ubieranie się) to objawy, które jasno wskazują na chorobę Parkinsona.

Skuteczna diagnoza – kluczem do prawidłowego leczenia

Jako neurolog konsultacje neurologiczne świadczę w Krakowie. Moim celem jest powrót do zdrowia każdego pacjenta. Priorytetem mojej pracy jest stawianie prawidłowych diagnoz oraz wprowadzenie skutecznego leczenia. Leczenie choroby Parkinsona Kraków polega na uzupełnieniu niedoboru dopaminy, zahamowaniu procesu rozkładu przekaźnika w mózgu, a także dostarczeniu organizmowi substancji, które pobudzają receptory dopaminowe.

Jeśli chcesz skutecznie walczyć z chorobą Parkinsona to koniecznie umów się na wizytę!

Leczenie choroby Parkinsona Kraków